090825

TJOHO!
Återigen vid denna "Nya inläggs" rutan. Dagen har varit jättelungn idag. Hade bara två lektioner och det var så skööönt:D Vi började också planera vårat projektarbete lite, i våran grupp är vi jag, milla, malin och madde. Säkerligen den bästa gruppen:P haha, jag tror på att våran idé kommer gå igenom också men den är fortfarande hemlighetsstämplad. Vem vet om någon försöker knycka den ;)

Efter skolan slutade idag så träffade jag mamma och vi gick och köpte doppresent till tindra och lite andra saker. Tom (bror) fick ett par byxor på h&m och jag hittade ett par jättesnygga till han! haha! Jag tänkte inte på vad som stog på etiketten utan jag läste bara och sa det högt. Det komiska var att det stog fit sliqe på dem med jag sa bara "fittslick" snabbt och sen kom jag på mig själv och då började ju övriga skratta. haha! smart man är :D

Sen har jag bara slappat och haft det bra! Vill inte gå till skolan imorrn för då är det samhällskunskap :( vill ju vara med mina vänner. :( <3

Jag ska snart krypa ner i säng också! Puss på alla<3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0