Fredags mys!

"Det är dags för fredags mys, om det är så det sista vi gör,
Det är dags för fredags mys, hoppas inte föräldrarna stör,
Nu är det slut på veckan , det är dags för fredags myyyyyys!!"
 
  
haha, fått den trudelutten på hjärnan:P

Hoppas att alla haft en bra fredag och en fortsatt trevlig fredagskväll! :) Själv har jag bara tagit det lungt idag. Fixat naglarna, dammsugit och bara softat! :D Till middag åt vi en jättegod ägg och räkmacka och till det drack vi varsin cider! MUMMA! Sedan dess har jag suttit framför datorn och hjälpt madde med en skoluppgift hon ligger väldigt mkt efter med, så jag försöker bara få henne att komma igen lite. Nu tror jag nog att jag ska gå in till mamma och kolla på lite tv, hoppas bara det finns ngt bra att se på!


Ha det bäst alla! PUSSPUSS!<3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0