GAAAH!

Jag som bara tänkte skicka iväg Frankenstein recenssionen jag gjort till madde så upptäcker jag att ngn har varit så jättesmart och raderat den från datorn! Jag satt en hel jäkla fredagskväll med den!!!! Jag blir seriöst galen! först alla mina bilder på den andra laptopen som pajjade och där rök alla bilder jg tagit och så, alla dem bilderna som var viktigast, och säg inte "du skulle ju ha en backup" men hur många gånger tror ni inte att jag ångrar mig för att jag inte gjorde en? Jag skulle göra en kvällen då datorn pajja. OCH nu frankenstein!? vafan är det här ?! :O



Och på toppen av det gick en av mina många blåsor på foten sönder :(

*****

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0