Happyface!

Good Morning alla sunshines:D I'm very happy this morning!
Nu sitter jag vid den nya datorn! *happyface* Det är så skönt att få sitta vid en normalstor dator än att sitta vid mini datorn:P Jag sitter nu här och fastnade lite vid msn, det var inte därför jag satte på datorn från början. Jag ska registrera min kortläsare nu på handelsbanken och får hoppas att det går bra :)
Jag är också väldigt glad för att den nya datorn har en webcam men synd för en viss person som inte har en cam själv..hehe. Jag får helt enkelt hitta någon annan att cama med ;) om jag nu är sugen på det:P någon frivillig? ;)

Idag ska jag spendera dagen med käraste milla! Sista dagen på sommarlovet, BUHU! Vill verkligen inte tillbaka till skolan. Har ingen lust. Får iaf försöka göra det bästa av dagen så att minnena lever kvar iaf. Jag väntar bara på svar från milla! :)
Jag vet inte heller vad jag ska ha på mig..det är sol ute iaf så något sommrigt. Tänker inte ta på mig massa kläder bara för att skolan börjar. Det betyder inte att sommaren är slut. Det skulle ju komma en till värmebölja och hoppas den kommer snart för jag vill ha värme! :D haha

Nej, nu ska jag se hur det går med min kortläsare! :D

Vad ska alla hitta på idag?

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0