Insvept i en skön varm filt

Ja, nu är jag hemma efter denna härliga kväll med milla. Vi var nere på Å-festen idag igen och gick runt och åkte karuseller! Vi träffade sandra och anna också. Vi spelade på den där klogrejjen och jag vann en jättesöt nalle:D på första försöket vill jag tilläga! YAY! Anna vann 2 st men fick den 3e på köpet. lyckans ost, men jag är nöjd med min gosinalle ändå.
Vi träffade några killar som vi stötte på(inte flirtade) i tisdags. dem åkte extreme fly med oss och trodde att va var homosexuella för att vi inte hade några killar. haha! Vet inte vart dem kommer ifrån men dem snacka engelska iaf. 1 av dem var jätte söt:P så vi blev bjudna på att dricka drinkar med dem och sen följa med till hotellet men vi tacka nej direkt!
Det var rätt så kallt så sista timmen satt vi typ bara och inte gjorde ngt och vi frös! :P ^Så vi åkte hem typ vid 20 i 2 eller vad klockan var :P
Hade det iaf jätte trevligt som alltid med min pumpkin! <3

Nu sitter jag insvept i en filt och äter varma koppen, kyckling, för att jag fryser så. kan inte ngn komma hit och värma mig? snälla(a) Får vänta tills ngn vill ha mig:P hehe.  Jag ska snart sova för börjar bli trött.

Har alla ni andra haft en bra kväll?

Puss, kram och god natt<3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0