latis

Usch, vad lat jag har varit nu då xD har inte skrivit på ett tag :P förutom mms bloggningen då.
Detta har hänt senaste veckan:

Vi åkte på Göta kanal med släkten, riktigt mysigt. Helena och Jimmy kom hit och hälsade på oss i en vecka och det var helt underbart! Har saknat er jätte mkt. Man inser inte hur mkt man saknat ngn förens man skiljts från dem igen.
Jag, tom, helena och jimmy var iväg och bowlade, JAG VANN! :D Vi har shoppat på karlssons, varit på malmamarken och tagit det lungt. Jag har jobbat på vilsta sporthotell och tack gode gud för att det är slut nu! :D
Jag älskar att ha er här, och jag saknar er grymt mkt! Jag följde med helena och jimmy när dem åkte hem för att jag var jätteledsen för att dem skulle åka :/ Så vi fick lite  mera tid tillsammans iaf! När vi kom fram så tittade vi på tv och hade mys. På tisdagen så åkte vi in till centrum så jag kunde köpa ett busskort ocvh så gick vi lite på stan. Shoppade lite kläder :P När vi kom hem så hade vi lite spa.
På onsdagen var det GRÖNAN!! Jag älskart! vill verkligen tillbaka:D Såg ju 4 sjukt söta killar som jobbar där. Vill mest tillbaka pga dem. alltså Erik W<3 och Rasmus<3 och killen med gips<3 och han den sista som valde spelbricka till mig <3 Helt underbar dag med dig syster! OCH!! I WENT INSANE!!! ;)
På torsdagen så slappade vi bara. skönt! Och på fredagen åkte jag hem :( ville stanna längre men skulle jobba.




Det var ganska tufft i helgen men det gick. helt slut i benen. Jag träffade lampan i lördags och lekte med henne och igår  träffade jag milla! <3 Puss på er båda! (har ingen bild på dig milla :/)

Jag jobbade sista dagen idag, YAY! skitskönt! jag får sovmorgon imorrn..ända till typ halv 7 :D Jag har bara tagit det lungt när jag kom hem och städat har jag också. Och bakat scones..hehe. Nu sitter jag här! :) och pratar med några på msn och bara chillar!

Jag lider med dig Alex, hoppas du mår bättre snart! <3


Puss Puss på alla sötnosar så länge! <3

Ps. ska försöka skriva mera :P Ds.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad har hänt med Alex?! Ser framemot att du skriver mer älskling! Saknar dig massor med! :)

2009-08-03 @ 22:51:08
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Tessi

hehe, kan berätta när jag kommer till er istället :P Älskar dig och saknar dig massor!<3

2009-08-08 @ 11:41:53
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: Tessi

Jag kan berätta när jag kommer till er. Älskar dig och saknar dig massor<3

2009-08-08 @ 11:42:46
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0