Mys med er flickor!

Hade en jättemysig dag med Linnea, Sara och Lampan idag! Vi satt i några tillar och snackade vid ån och hade det jättetrevligt! Stördes dock lite av Harry Potter lustiga huset :p Vi hade många diskussioner och det var bara hur kul som helst att få träffa alla igen! Hoppas bara det inte dröjer lika lång tid igen innan vi ses.
När vi käkat lite på stan och gjort klart allt så vandrade vi bort till Rix Film och hyrde 2 filmer. "Pojken i randig pyjamas" och "Kärlek 3000"  Vi började och titta på pojken i randig pyjamas och dem var jättebra tycker jag! lite sorgligt slut bara. :/ Sen kolla vi då på kärlek 3000, haha...och gud vad den sög xD det är seriöst den sämsta film jag sett och sara och lampan höll med men linnis tyckte den var söt :P haha
 

När kvällen var slut hemma hos sara så bestämde Linnis och jag oss för att gå en promenad som hade ett litet stopp på skogstorpskolan där vi satt och gungade och prata massa. Minnen och allt möjligt:P sen gick vi hem, var och en till sig :P

Tack för denna underbara dag underbaringar! <3

Nu ska jag snart sova, god natt<3

Kommentarer
Postat av: Helena

Var filmen "pojken i den randiga pyjamasen" bra!? Skulle vilja se den!

2009-08-11 @ 16:48:07
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Tessi

Den var jättebra! :D du borde se den! Lite sorglig dock..men den var verkligen bra:D

2009-08-11 @ 18:21:14
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0