que?

Tjenixen bloggen!
Sitter här och tråkar lite. och funderar på allt och ingenting.
Varför måste alla lärare krångla till allt för? varför måste dem dela på klasser och sätte ihop dem med några andra? det sparar inte pengar!!! fattar seriöst inte hur ni tänker! snälla, berätta det för mig. det var iaf väldigt snällt att sätta mig i gruppen utan mina vänner..jag vill inte lära känna några nya. och varför var jag tvungen att få läraren som inte kan prata ordentligt? gaaah, blir galen!

Känns som att allt bara gått åt pipsvängen idag, varför? varför kan inget gå rätt till? Vill bara att allt ska ta slut NU!
kan någon också förklara killar för mig?

ska kolla på lipstick jungle nu. får hoppas på att det går bra iaf.

Kommentarer
Postat av: Helena

Men vah!? Varför delar de på klassen NU i trean!? Det känns ju bara ologiskt! Kan du inte klaga? försöka byta? Säga att du inte känner nån i samma klass..?

2009-08-25 @ 08:55:25
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0