Sunday again..

Nu är det söndag igen *suck*
Det var sista dagen på åfesten igår. Först åkte jag hem till milla för att sminka mig eftersom att allt mitt smink fortfarande är hos henne. När jag väntade på bussen kom jag på att jag glömt bort att äta så när vi begav oss ner till stan så tog vi en avikare in på donkan och jag köpte med mig chicken nuggets menyn. Vi gick till eskil och satte oss och käkade samt drack upp våra cider. Det tråkiga var att det börja rengna. Varför kunde det inte vara uppehåll skulle vara bra mycket roligare då! Jag och milla vi gick runt lite först, försökte vinna på den där klogrejjen men ingen lycka där..sorry milla :(

Jag träffade även linda och marcus! jättelänge sen sist ju:D vi måste hitta på ngt hela gänget snart linda! <3

Milla och jag bestämde oss för att gå till tältet och titta hur det var där och på vägen mötte vi totte och plattan som vi stanna och snacka lite med. efter ett tag kom filip och jocke och gjorde oss sällskap så vi gick och tittade på fyrverkerierna och där träffade vi även madde! :D När fyrverkerierna var klara gick vi in på harrys tog en salmiak shot och sen gick vi till tivolit igen och åkte extreme! Vi letade lite efter chefen, johan, han som är intresserad av milla *wink, wink* och vi snackade lite med han och sen fick jag en kram och milla en kram och en PUSS! ;) hihi

Sen begav vi oss till harrys igen och gud vad folk:O vi kom inte ens ut ur dörren knappt. haha, så var det en som försökte tränga sig in i alltihop och då var det en tant som typ skrek åt han "NEJ; UUUUT! backa, annars får du ett paraply i huvudet!!!!!"  hahah, det var lite kul faktiskt:P Det var flea styckna som hällde öl på mig också, blä :(
Vi bestämde oss för att lämna folkmassan på harrys och gick istället till stora tältet på torget och dansade lite och hade kul. Klockan 2 stängde ju allt så filip sprang iväg till sista nattbussén och jocke hängde med oss bort till strömsholmen där han först blev hämtad av sin pappa och sen kom millas mamma och hämtade oss.
Jag tycker det blev en lyckad kväll, vad tycker du milla? :)

Idag är det sista söndagen innan skolan börjar :( jag vill inte till skolan igen. Visst det är sista året och det kommer vara spännande men det är något i mig som bara tar emot mär jag täker på att skolan börjar om 4 dagar. Känns som om att sommarlovet bara flugit förbi och att man inte gjort något fast man gjort massor. :/

Idag blir nog bara en slappisdag! :) skönt.  vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0