Torsdag!

Vid 11 tiden i morse åkte jag, mamma och tom till skopunkten för att köpa skor till mig! YAY :D Jag hittade dem skorna jag ville ha men jag tyckte inte att dem var lika fina i verkligheten som på bild. Jag hittade dock ett par andra som jag föll för! :D

Här är skorna! :D ME LOVE <3


Jag har inte haft så mkt att göra idag heller..Milla är ju på kryssning, FUSK! Så jag har spenderat lite tid med mamma i solen sen hjälpte jag till att laga mat också. Tom åkte ju till södertälje vid 16 och vi ska hämta honom på lördag igen och då ska jag få en STEREO!!!:D YAY óch det är tack vare att jimmy vill skänka den till mig! (och delvis helena, vet inte riktigt) Men jättestort tack ändå:D




Får ju inte glömma bort att gratta Lampan heller som fylle 18 år IDAG!! :D
 
Grattis gumman! Hoppas din dag varit jätte bra och att lördag blir toppen också!
Jag funderar också på "våran" present..hm..har inte kommit på vad det möjligtvis kan vara än. SNÄLLA! ge mig en ledtråd till (a) hihi Aja, får väll helt enkelt vänta och se!!

Nu alla mina käraste ska jag snart krypa mer i sängen och sussa! Ååååh, vad skönt! ;) Hoppas att alla får en skön natt med massa underbara drömmar :) Natti natt ;)
massa PUSSAR och KRAMAR från mig!

Je t'adore<3

Kommentarer
Postat av: moa

haha tack älskling <3 i miss youuuuuuu <3

2009-08-07 @ 00:21:46
Postat av: Tessi

Varse, sötnos!!! Miss you 2!



Förlåt för att det inte blev ngt idag <3

2009-08-08 @ 11:39:43
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: BREEZY

Hej!



Vi testar skönhetsprodukter & ger massor med shoppingtips & kommer även ha tävlingar med bra produkter!



Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



puss / alicia & tessie

2009-08-08 @ 12:01:03
URL: http://breezy.se

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0