arappa paparapa

arappa paparapa...eller något! hahah, försökte härma Rap Das Armas där..du vet låten som Johan börja sjunga på när han fråga våran ålder, milla? Den låten är också minne från kvällen! <3

Nu sitter jag här igen:D haha Just nu lyssnar jag på musik, älskar att jag har spotify igen:D, jag snackar med syrran, milla och lampan. Danne är inte inne ikväll heller...skicka sms och fråga om han tänkt vara inne samtidigt som mig ikväll men han var visst hos en polare, så jaa..alla ni andra får vara sociala med mig:D Det brukar ni ju vara annars också :D

Idag har jag ju städat( skrev det i inlägget innan). jag har rensat och gjort så fint som det går i min garderob och byrå. Fick iaf ut en liten hög med kläder jag inte behöver ha längre. Får se vad som händer med den..skönt att det försvann lite iaf. Imorrn blir det nog att dammsuga lite..kanske ett varv runt hela huset.
Fy, imorrn är det söndag..det betyder skola på måndag. Hoppas det går som smort hela veckan.
Längtar tills nästa helg för då är det Sista Sucken, Fringefestivalen, vi kanske skulle ha kräftskiva. helena och jimmy kommer och så är det dop på söndagen! :D Mycket som händer då!


Kommentarer
Postat av: Milla

SAKNAR MASSOR!! <3

2009-08-23 @ 00:21:21
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: Helena

Oh! kräftskiva med kompisar eller the family?! Synd att Jimmy inte gillar kräftor :/ Jag vill ha kräftor NU :D See you soon honey!

2009-08-23 @ 12:06:30
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0