Myshelg

Igår kom ju Helena och jimmy hit! YAY! Vad jag har längtat:D vi hade kräftskiva och det var jättemysigt! :D Och jättegott!

  
                                                                      

Vi gick på stan en stund först på dagen och jag köpte ett linne på gina som jag hade på Tindras dop idag. Jag blev inte supernöjd men det gick väll an.


Här en liten bild på klädseln.
 



Tindra var så jättesöt idag i sin lilla prinsessklänning så jag ville bara ta med henne hem! Kan inte någon snäll själ ge mig en liten söt tös som henne? (A) Efter dopet blev det smörgåstårta på slalomvägen, och det var jättemumsigt! Tack, för den fina dagen! <3

När vi kom hem så började helena och jimmy tänka på hemfärd ganska snart :( Ville ju inte att ni skulle åka hem! Innan dem åkte gjorde vi iaf ett litet stopp på american pizza! Det känns som om jag äter jämt, kommer väll bli fet en vacker dag:P hehe! Men jag ville ju gå upp lite i vikt så:P

Och nu så sitter jag här framför datorn...igen! Men jag ska lämna ifrån mig den ett tag. för nu ska bror ha den! Lägger kanske upp mera bilder senare om våran mysiga kräftskiva, annars kan ni titta på dem på min bilddagbok, http://Terroo.bilddagboken.se när jag lagt upp dem, dock inte ikväll:P


Skriver mera sen om min underbara helg!<3


Kommentarer
Postat av: Helena

Du var ju så sjukt snygg! Vad klagar du för :(

2009-08-30 @ 21:48:45
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0