En av mina solstrålar

Jag vakna nyss, råkade somna i soffan. ååh, vad trött jag var. Och nu känner jag för den dära massagen ännu mera danne;) hehe. Just nu sitter jag och lyssnar på "I'm in heaven(when you kiss me)" och tittar på klockan och bara känner hur tiden går och snart är det dags för praktiken. Nina ska iaf vara där ett tag imoorrn, men det är ändå bara 3 timmar :(
Jag har också tänkt en massa, massa på åfesten idag. Om det finns något jag gillar, person, sak, ställe, händelse eller liknande så har jag inte så lätt att släppa dem alla gånger. Vill helst då prata, minnas, och göra allt i min makt för att inte glömma och låta det glida ännu längre bort.
Men milla, på Sista Sucken slår vi till igen, kommer dock inte bli lika med tivoli killarna och allt men ändå!
Vilka ska dit? :D

Lampan tyckte att jag skulle skriva lite om henne. Jaa, det finns mycket man kan säga om den lilla tösen! Hon är jättesnäll, omtänksam, sötnosig och man har alltid roligt med henne!
Lampan, jag är väldigt glad att vi fick kontakt när vi var i Paris och ännu mera sen när vi kommit hem. Du är en av mina solstrålar under regnigt väder! Som när vi åker på moppesafari, våra picknicks, elelr som när vi var på Rihanna och den lilla råttan Chris Brown. Gillar dock att lyssna på hans låtar ibland även fast han gjorde som han gjorde.
alla underbara stunder med dig <3

Lampan, du är en av de bästa och jag gillar dig massor<3




Nu tycker jag att danne kan logga in och vara social med mig!

Hoppas alla haft en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: moa

haha tack älskling <3 när är sucken?

2009-08-20 @ 21:43:45
Postat av: Helena

Åh! När är sista sucken! :) Gud vad skoj det låter som ni haft på Å-festen! Riktigt avis på er och ångrar att jag inte kom en dag eller 2!



Älskar dig Puss!

2009-08-20 @ 23:39:51
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Tessi

Till Moa: allt för dig söt! <3 sucken är 27-29 tror jag. sen är det fringefestivalen också men den kostar. :)

2009-08-20 @ 23:42:48
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0