Regn i stora portioner

Skola idag. Känns fortfarande lite ovant att gå till skolan på tisdagar och onsdagar och ha praktik på torsdagar och fredagar. Har ingen så stor lust att gå till praktiken imorrn men jag ska eller jag och annica ska exponera om i fönstret så det blir att ta med kameran. Sen skulle vi plantera lite och sen ska jag göra en bukett till roger och anna eftersom vi ska och fira dem efter jag slutat.

Dagen: Skola, idag var det typ jag och malin som hängde. Och jag åt i matsalen första gången på vääääldigt länge:D hehe Jag försökte mig också på det där med att byta grupp igen på samhällskunskapen men måste g¨och snacka med syon och massa. Fattar int, varför ska det vara så stora problem att byta för? På klassrådet försökte vi disskutera spex fotot men det gick ju inte så bra..våran ide nekades nästan på en gång. :/
                                                                                   
 Hade lockar idag också(som igår) men rengnet förstörde dem :(

Hemma tog jag det bara lungt, somna i soffan, käka ingen mat så jag gick och la mig i sängen istället. Känner mig inte så pigg :/ fryser och är varm samtidigt, ont i huvudet, trött, ont och massa :( Så nu sitter jag här nu då och lyssnar på musik. Ikväll blir det iaf att sussa tidigt! Eller jag ska försöka iaf :D haha

HAHAHA, jag och madde, malin, linda och maria läste en tidning igår där man kunde skicka in frågor man undra om sex och liknande..Det var en som skrev: "Jag körde in en korv i mig och dem gick sönder. hur ska jag få ut den?" hahahah, shit vad vi garva alltså xD Men visst, om man inte har riktiga varan så måste man väll improvisera i desperata stunder. Men en korv kanske inte var riktigt rätt val:P

Har alla haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: moe

HAHAHHA jag har också läst det där om korven. hahhaha fett synd

2009-08-26 @ 21:38:05
URL: http://milkymoe.blogg.se/
Postat av: Helena

Men gud!!!! Gå och köp en dildo istället liksom xD förstöra maten på det där viset!



2009-08-27 @ 07:23:40
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0