Bartender i Kos

Hejsan bloggen!
Hoppas att allt är väl med er? :) Här är det okej! lite trött efter dagen! Vi har varit på saco-mässan idag! Det var kul! Jag och milla hittade en bartender utbildning som båda gärna vill gå. Endast 14 000:- kr och den är i Kos då..någon som vill bidra med lite moneys? :) Kul att få lära sig att blanda goda drinkar och annat! :D


Det var ju mkt mera intressant! men 1 sak i taget! Vi var hemma vid 4 och då åkte jag bara hem och nu sitter jag här vid datorn. Ska snart tvätta bort sminket och lägga mig i soffan! Somnar nog snart:P hehe..

suck! praktik imorgon :/ Det känns som att annica kommer bli/är arg på mig..om jag gjorde något helt galet igår då jag jobbade? jag vet inte! Hoppas jag har fel!

Det var allt för mig i kväll!

Kram på er<3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0