Make up utbildning!

Hejsan Hoppsan!
Hur är det med alla idag?
Här är dte bra, lite trött bara och mina ögon kliar lite! hehe.
Idag blev det ingen skola då vi inte behövde gå på dem ordinarie lektionerna, skönt! ska passa på att plugga lite så jag kan göra samhällsprovet på fredag.

Ååh!! jag börjar tänka på vad som ska hända efter studenten nu! :D jag längtar som bara den! Jag ska nog söka till en Make up utbildning och jag har hittat en som ser väldigt lovande ut! Den är full men olika kategorier som är fullproppad med olika moment! Det är ju allt som täcks in från make up(smink-naglar) och hårstylist! Den var inte så jättefarligt dyrt heller! Vi får se hur det blir :D
'


några bilder från utbildningen :D

Fick ett sms av milla nyss och hon fråga om jag ville åka och kolla upp lite om träningen med henne, varför inte? Annars blir det aldrig av ju ;) haha

Vad har alla för sig idag? :)


Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0