Final i idol- Erik måste vinna!

Hej och hå! :)
Nu är det alldeles strax dags för idol! Erik måste vonna annars blir jag ledsen :/
Dagen har spenderats delvis på praktiken och den andra halvan men milla och madde sittandes utanför PGs rum/gått på stan! Trevligt med er flickor! <3

Imorgon blir det att leka med lampan, längesen ju :O Vi ska åka till tuna park och till ÖB tor jag vi sa:P hah, visar sig imorrn!

Imorgon ska jag och familjen åka till Britt- Marie och Mats för att Mats fyller 40 år! :) Det ska bli kul att träffa dem igen! Och kussarna också förstås!

Idag var det sista dagen på praktiken för denna termin och det kändes inte som att det var på riktigt! Men jag vet att Annica tycker att jag jobbar på bra och att hon är helnöjd med min insatt och det är jag så glad för! Så innan vi gick för att möta upp madde fick jag en kram! Och kan ni gissa vad jag fick för betyg på praktiken denna termin då? :) Ett MVG till, ja! Nu har jag haft MVG alla terminerna hitills och hoppas på det till nästa halvår också! :D

Ne, nu ska jag kila ner till tv:n! Ha en underbar kväll och rösta en massa på Erik nu!!!!! :D

Puss ciao


Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis älskade du! :D Gud vad skoj med MVG!!! Hälsa till alla från mig, skulle vara skoj och komma med men tror inte jag hinner!



OCH DU!!! New Moon var så bra som du sa att den va! ÄLSKADE DEN!!! Puss!

2009-12-11 @ 23:01:52
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0