vanliga måndag..

Hejsan bloggen!
Ja, jag har ju inget speciellt att dela med mig av idag...bara en vanlig måndag..fast jag stannade ju hemma idag för att jag mådde lite sisådär + annat. Men imorgon är det en ny dag.

Vi ska åka och titta på lägenheten imorgon..suck! vill inte!
Sen ska jag fråga mamma om hon vill åka till öb med mig! Annette sa att dem hade en tavla med eiffeltornet på. Och hon har den tavlan jag vill ha, den där stora fån ikea ni vet och hon vet att jag vill ha den! så hon kanske tipsade om en liknande? jag vet inte..men jag är jättenyfiken! :D

Jag har en jättestor thing för Eiffeltornet! I love it! <3


Jag saknar när vi var i paris massor! och jag vill tillbaka väldigt snart! någon som är på?<3

Hur har allas dag varit idag? :)

Kommentarer
Postat av: moa

jag är alltid på! fast det kommer ju aldrig bli av :P

2009-12-07 @ 23:06:20
Postat av: Helena

VI TVÅ borde till Paris!!! DU OCH JAG! Syster/girlsweekend!



Åkte ni till ÖB??? Hitta du tavlan??

2009-12-09 @ 14:00:52
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0