ojoj

hehe, här händer det mkt...eller inte! Fy vad dålig jag är på att skriva blogg inlägg xD ska försöka bättra mig dock.
Just nu tittar jag och mamma på Dirty Dancing 2 och fick just veta att milla äger mig och köpt mig för 550£ :S
jaja, inte ngt man får höra varje dag.

Idag har det bara varit en slappdag. tittat på tv, varit ute i solen köpt pizza och nu återigen framför  tv:n:P hehe.
Imorrn blir det stan med lampisen! KUL!!!!:D
                                                            
Förhoppningsvis ska jag skriva en liten snutt varje dag så det blir som en rutin! hehe.
Ha det bäst alla sötnosar! PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Helena

Hihi! Blogga mer :3

2009-07-18 @ 13:27:02
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0