Blogg från skolan!

Hallå alla i snövädret:)
Det snöar inte så mycket men snö är det iaf till varje pris:)
Nu sitter jag i skolan och väntar på att lampan ska sluta sin lektion. Ska gå strax. Jag, lampan, linda ocg ev. moa skulle ut på stan idag och ha lite mys. Men linda kunde inte nu i slutändan :/ vi skulle även dela ut CV! så vi får se hur det går:) Jag har skrivit ut ytterligare en bunt nyss för jag hitta inte den förra bunten hemma imorse:P Hoppas på att det är någon som vill ha någon som jobbar extra.

Det är jättekrångligt nu med att beställa New Moon biljetterna- till premiären men förhoppningsvis så ordnar det sig och hoppas även att pengarna från milla kommer in snart!

Nej, nu måste jag möta lampan´!

Ha det så bra alla! hörs sen! <3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0