Det blåser storm...nästan

Hejsan bloggen:)
Är allt bra med er ute i blåsten? Det har ju blåst hela dagen idag så snart är väll alla löven på träden borta.
Idag var det ju skola igen. Suck..men det gick bra faktiskt:) Jag spenderade dagen med malin, linda och maria. Och alltså gaaaaah! vad trött jag blev på 1 av dem! Blev ju knäpp på na:O Du ska inte komma och läxa upp mig och säga vad jag vet och inte vet din jäkla *****!!!!! Du kanske ska gå ut och leva ditt liva istället för att berätta hur vi ska leva vårat och ha en kommenter till precis allting! Du kanske ska lära dig att klä dig också!
Synd bara att milla och madde inte mådde bra pga sjukdom :(


haha, jag funderar på att göra ett videoinlägg men jag är rädd att jag ska låta helt puckad xD Det skulle vara lite kul men då måste jag ha något intressant att prata om också:P

Hur har allas dag varit?
puss på er<3

Kommentarer
Postat av: moa

haha jaaa videoinlägg!!!!!! :D

2009-11-02 @ 19:54:43
URL: http://milkymoe.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0