Down time

Hej alla!!
Ja, jag har ju inte varit så speciellt aktiv här på bloggen de senaste dagarna på grund av olika anledningar. Inget jag vill ta här dock. Kan ju säga att jag inte mått så bra, sjukdom och annat. Och nu känner jag mig bara nere och jag försöker komma upp igen men det fungerar inte så bra just nu. Har ganska mycket att tänka på. Men det är fortfarande så mycket mer också.


Hoppas att allt är bra med er iaf! :)
Idag var det skola. Jag saknade dig milla! <3 Vi gick igenom nationella provet på svenskan och trots att jag inte kan sänka mig så vill jag ändå göra bra ifrån mig, Vi får se hur det går. Vi hade möte med Lillian(Projekthandledare) idag och det gick bra...det blev ett missförstånd i gruppen förra veckan men nu är det på den rätta sidan igen. Sista lektionen är samhällskunskap...gaaah! så tråkigt! Sen var det bara hem, vilket var sååå underbart skönt då jag bara ville krypa ner under täcket och försvinna ett tag. huvudvärk m.m.


Hur såg allas dag ut?<3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0