Workout!

Hello igen!

Nu har jag brist på saker att göra! Därför tänkte jag berätta om mina och millas planer!!! I'm so excited! :D Vi ska börja träna på Nautilus, tränna på gymmet där alltså samt simma! Det ska bli så kul! och skönt också att ha något som man går iväg och gör! Det kommer kännas jättebra att röra på sig några dagar i veckan! Jag längtar tills vi börjar! :) Men vi måste invänta pengar först!

Ett av mina mål är att få magrutor:D muhahah!!!!!


Om vi verkligen ligger i så ser vi kanske ut så här till sommaren!! (Syftar på musklerna och inte att vi blivit män! HAHA!)

Men först måste vi ha nya träningskläder..något som dessa..skulle jag kunna tänka mig!


Det kommer bli askul och jätteskönt att börja träna:D Jag längtar massor <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åhhh!! Där vill jag också börja träna ju.... Försöker bara övertala folk att följa med, men det går dåligt :/ Kram

2009-11-18 @ 20:40:46
Postat av: Karin

Hehe, glömde ju skriva att det var från mig ; )

2009-11-19 @ 17:15:34
URL: http://kakan84.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0