Eddie ska ryka!

Nu sitter jag här och väntar på att idol ska börja igen!!! Jag sitter här på helspänn:D Jag står kvar vid det jag sa förut! EDDIE SKA UT!!!!!!

Han har haft för många chanser, jag tycker att han gör sämre framträdanden och gaaah! Hans jäkla flin! hehe, lite störande! men jag tycker att han ska ryka. Dock blir det då svårt att hitta 2 st nya idoler som ska sitta löst och ännu svårare att bestämma vem som ska gå. Efter Eddie tycker jag mog att Calle ska gå faktikst...gillar han inte så:p Dem första gångerna var bra men nu känns han halvdan.

Tove, mariette och Erik får absoult inte åka:O Reza ligger också bra till hos mig men alltså..jag skulle kunna låta henne gå om det vore så, tror vi kommer få höra mera av henne ändå så:) HAHA, såg på en skylt att man kan hyra Erik! Har dock inte hittat honom än:P

Detta var det sista inlägget av mig ikväll! Vi hörs mera imorrn!

Hasta luego!<3



Kommentarer
Postat av: Helena

Vem åkte!?



SV: Gud vad många kommentarer jag fick! <3 Ja, det kan vi säkert göra (göra julgottis alltså!).



Ja, Tilde och Lucas är supersöta! Hoppas mina barn bli lika adorable! Haha okej, jag ska skynda mig med de här säsongerna så får du med dem hem när du kommer :) Men då får du ta med 7&8! :)



Nej, jag tänker inte göra smycken av mormorsrutorna!



Trist! Krya på dig älskling! Saknar dig! <3



2009-11-14 @ 11:59:36
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0