Fredag- halva lördag

Hejsan alla!!

Det blev ju inget inlägg för mig igår för jag var ganska streddas efter en lång dag på praktiken sen så skulle jag skynda mig till milla för att det var ju dags för New Moon premiären!!! :D Jag tycker att den var jättebra;D Fast som milla sa igår i bilen hem, det hände ju mera i Twilight filmen. Men den var bra ändå! Skulle dock vilja se Twilight igen för att friska upp minnet..kommer inte ihåg vad som händer under hela filmen bara vissa stunder:P

Filmkväll någon? :)
Jag kanske inte ska säga för mycket om filmen och avslöja för er som inte sett den än :P Men det har snackats om att det skulle bli en besvikelse men det tycker inte jag stämmer alls :)

Vi missade dock Idol, så måste kolla upp när reprisen går! Hoppas att calle eller reza åkte:O

Idag är det lördag för er som inte visste det ;P Det händer inget speciellt alls, bara ta det lungt! Superskönt!
Min förskyldning har inte släppt än...satt igår på bion helt täppt i näsan och kynde knappt andas genom den. Jobbigt som bara den :/ Det är många som varit förskylda i upp till 3 veckor..Det vill inte jag vara :/

Hur är det med alla idag?:)


Kommentarer
Postat av: Helena

Oooh! Jag vill se den med snart! Har börjat läsa tredje boken nu! :) Spännande!



SV: haha! Aldrig! Vi ska ha det snyggt och rent innan du kommer =)

2009-11-21 @ 15:42:38
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Helena

Sv: JAAA!!! Jag vet :D härligt! Sen kommer du helgen efter det OCKSÅ!!!!

2009-11-21 @ 15:52:49
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0