Gott och blandat!

Hej hopp alla! :)

Nu sitter jag här hemma ensam som jag varit mestadels av dagen. Pappa är iväg till kathrineholm på sin matte och mamma åkte just iväg för att sy med sina väninnor!

Idag har vi haft Nationella proven i svenska B! Det kändes ganska bra faktiskt men detta prov hade ingen som helst betydelse för mig egentligen. Skönt det om jag nu skulle skrivit dåligt:P Provet skulle hålla på i 5 timmar men när jag tittade på klockan första gången var klockan bara vid 9 och då hade jag nästan skrivit klart hela min kladd! Skänt att inte känna av tidspressen för en gångs skull under ett prov!


Efter provet gick jag, milla och madde till PG, där lämnade jag in min ledighetsansökan! Senare gick vi till millas turismlärare coh hon hämtade lite uppgifter med sig hem!! Det är bra milla! Jobba på :)

Vi cirkulerade lite grann på stan i väntan på att få åka hem. Jag och milla köpte med oss subway hem! MUMS:O Och tur för macktjejen att hon inte glömde min dressing:D haha!
Resten av dagen har jag spenderat framför tv:n då jag inte mått så bra. Förskyldningen och allt släpper ju aldrig :O Det har bara blivit värre :( Annica ringde också och kolalde läget och frågad eom jag kunde börja 8 imorgon, visst sa jag. Hoppas att dagen flyger förbi så att det blir fredags kväll för då är det biodags, New Moon!

 

Hur är det med alla där ute? :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att det gick bra på nationella! Jag vill också se den filmen SNART! IIH! New Moon verkar bättre än Twilight!



SV: Det var ett jobb som julkortssorterare, som förra året :) Bara över jul och så! Längtar efter dig honey! Puss! <3

2009-11-18 @ 20:14:32
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0