It feel good!

Hejsan alla!
Hur har eran dag varit? Idag har det ju inte varit ett sådant speciellt underbart väder:P Regn/snö, urk! Men jag kan trösta mig med att jag inte varit ute på nästan hela dagen. Idag har jag haft praktik! Det har gått superbra och jag har hunnit med massor och annica är jättenöjd! Dock inte så bra kassa och nu när vi ändå är inne på om kassan så klarade jag att räkna den helt utan problems! :D Det kändes bra:D

Nu är jag helt slut! Jag har betalat studentkryssningen för mig och milla idag, skönt att ha det ur världen:)
Nu ska jag fixa lite och käka sen tv kanske? om den är ledig :)

hoppas att dagen går lika bra imorgon!

VAd har alla haft för sig idag? :) <3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0