My day!


  • Hejsan bloggen!
    Ja, nu är jag hemma igen, eller jag kom hem igår, efter en helt underbra helg med helena och jimmy och jag saknar er massor redan! <3

    Idag så var det skola igen. Det var väll lungt sådär. Det hände inget speciellt direkt! Tråkigt att milla inte kom bara :/

    Jag tog en dagens outfit bild idag!

  • Jeans från gina
  • Svart tank top får gina
  • Grå långärmad tröjja från gina

Det var superskönt att komma hem idag! Jag baar satte mig i soffan och tittade på mina serier! Helt underbart! Men nu har jag setat här vid datorn ett tag och funderar på om jag ska gå och plugga lite. Har även sjukt ont i magen :(

Hur har allas dag varit?

Ni får ha det supergott!

 


Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0