Nöjd!

Greetings, I come in peace!
Hur är läget med alla idag? Det var ju inte så varmt ute idag så jag ville helst stanna kvar i sängen och ha det gosigt istället men jag pallrade mig upp! Första lektionen var Småföretagande, vi planerade inför Öppna huset. Det gick väll bra men jag vet inte om jag är så pepp på att gå dit egentligen. Men kommer troligtvis göra det ändå! Det kommer nog vara en helt underbar julstämning iaf! :)

Andra lektionen var svenska och det var så långtråkig! Men ja, det gick:P Det var den andra och sista lektionen för dagen så efteråt så skiljdes vi ifrån madde så gick jag och milla till sveaplan för att köpa tyg men där nekades hon till det. Vi gick tillbaka in mot stan och tog oss in på banken som var full av folk så vi skippade det gick till hemköp kopte gottis, gick till donken och käkade. När vi nästan var klara så ringde millas mamma och påminnde henne om sitt utvecklingsamtal:O det hade vi helt glömt bort!

När milla var klar med sitt samtal så tog jag mitt på samma gång! jag har förbättrat min närvaro ganska mkt tycker jag! jag är nöjd:D Men jag blev jättechockad när han börja skriva IG på lappen och tittade på betygslappen och dör var det nästan alla rader med IG! Jag fattade ingenting! Som tur var så hade han tagit fel lapp!! och där skrämde han upp mig så hette duga:O Allting såg iaf prima ut:D

Milla och jag tog bussen hem och när jag kom hem så gjorde jag det bekvämt för mig framför tv:n!

Hur har allas dag varit?:) <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Men gud! Virrpanna som tar fel lapp!



Varför fick inte milla köpa tyg :s

2009-11-03 @ 18:49:04
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0