slut för i kväll

Nu´ska jag gå! Hoppas alla ni fina får en underbar kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Oh! Natti darling!



SV: Vilken helg är det du tänkt att du ska komma :S Har inte hängt med!



Hon var barnvakt åt några småttingar där hon bor :)



ÅÅÅH! Just ja! Jag köpte ju första boken, har lånat andra.. de är så bra! (helvetes skit jag som inte ville bli fast som alla fjortisar xD) och jag ska också se New Moon på bio med, men inte premiären :p



Älskar dig! Puss!

2009-11-16 @ 20:55:14
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Helena

SV: Nej, det går nog jättebra den helgen. Vi har absolut inga planer som jag vet om i alla fall, kanske måste plugga inför tentan lite grann! Men annars.. nada!



Hehe, jag vill verkligen se filmen Twilight men jag verkar inte hitta tid för det :/ Vilket är illa! Såg precis en liten snutt och det bara sög i magen! Älskar verkligen, verkligen denna serie! Varför har jag inte läst/sett tidigare :p

2009-11-17 @ 22:12:27
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Helena

SV: Nej, det går nog jättebra den helgen. Vi har absolut inga planer som jag vet om i alla fall, kanske måste plugga inför tentan lite grann! Men annars.. nada!



Hehe, jag vill verkligen se filmen Twilight men jag verkar inte hitta tid för det :/ Vilket är illa! Såg precis en liten snutt och det bara sög i magen! Älskar verkligen, verkligen denna serie! Varför har jag inte läst/sett tidigare :p

2009-11-17 @ 22:12:42
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0