Södertälje/stockholm

Hejsan bloggen!
Jag skrev ett inlägg igår men det försvann så jag struntade i att skriva ett nytt :P Så ni får läsa lite utav det jag skrev igår.
Ja, igår tog jag ju tåget hit till södertälje för att spendera helgen med syster och jimmy! Helt underbart skönt att bara åka hit över en helg :) Igår när vi kom "hem" så gjorde vi kycklingsallad med fetaost! Yummi!!!:D Sen så tog vi det bara lungt framför tv:n, alla var jättetrötta. Vi gick och la oss skapligt för att vi skulle gå upp tidigt imorse.
Vid kl 9 tog vi bussen härifrån in till centrum för att byta till pendeltåg mot stockholm! :D Så idag blev det SHOPPING!!!! :D hela dagen! Gud, det var efterlängtat och jag köpte en massa fint! En ny väska var en av sakerna då min pajjade sist jag var här. Jag kan lägga upp bilder på allt fint senare när jag tagit bilder på dem :)


När vi kom hem vid, 20:00 så började vi baka pepparkakor! Det var skojjsigt! Nu har vi just blivit klara då:P Och nu väntar helena på mig i badrummet, vi ska bada fotbad! Det är väl förtjänt efter en helt underbar dag i stockholm! Vi var inne i lite coola affärer också, beyond retro och chock hette två av dem :D massa häftigt.

Men som sagt jag återkommer om kläderna en annan dag, imorgon om jag orkar :)

Hur har eran dag varit? :)

Hej för ikväll!

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0