Tell me

Hejsan bloggen!
Idag har der varit ÅK9 dag på eskil och det fortsätter imorgon. Skönt att slippa vanliga lektioner. Idag har vi kört lite med projektarbetet och hoppas på att det kommer att bli bra! Sen var det bara hem och ta det lungt!
Har haft en bra dag med mina finaste madde och milla! <3

alltså jag blir snart knäpp!!! :( Du verkar inte ens se att jag blir ledsen av det här! Varför kan du inte bara säga till mig vad det är som står på istället för att vara tyst! Du verkar inte ens bry dig! Jag blir både ledsen och frustrerad över det här, bara så att du vet!





Igår kväll hann min kudde bli blöt innan jag somnade..

Kommentarer
Postat av: Anna

Men...vad är det som har hänt??? Kan jag göra någonting? Kramar

2009-11-24 @ 18:57:00

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0