The last one

hallå igen bloggen!
Nu kom jag äntligen in på msn och övriga sidor jag brukar hänga på men nu har jag ingen större lust att sitta här längre:P Hellre sitta framför tv:n med en filt! Eller vad säger ni?
Vi har just fixat fram lite fika så det ska bli gott men jag är hungrig också så kanske fixar mig ett par hårda mackor med leverpastej och gurka, mumma:)
Imorgon är det tisdag som alla vet och det är en kort dag i skolan! hur skönt som helst!<3 I just Love Tuesdays!

Jag tror jag gjort bort mig :/ snyft! men jag ville ju bara veta :/ får se hur det går :/

Men nu alla söta och fina ska jag gå! Detta var sista inlägget för ikväll:P


Over and out, PUSS och KRAM! <3

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

♥ Nu har jag äran att presentera en riktigt fin tävling i samarbete med Scandinavian Blonde där du kan vinna antingen ett vetebälte eller en vetekudde. Kika gärna in och delta! Önskar dig en riktigt fin tisdag! KRAM söta! ♥

2009-11-03 @ 12:37:56
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0