vanligt för oss

Hej hopp!
Hur är det med alla idag?:) Det är bara bra här! Funderar på om man ska ta sig till tvn. Men det kommer väll inte vara något bra på tv nu :/ Det är ju bara måndag! Inte en så speciell dag idag! Gick en sväng med milla på stan, vi käkade på donkan också..oj ovanligt för oss:P Jag köpte ett nagellack och ett par vantar! Kommer inte ihåg vad milla köpte dock..om det bara var ett läppglans och hårprodukt eller om det bara var läppglans :P hehe

Väl hemma så tittade jag på några avsnitt av Charmed! Är så glad att boxen är hemma igen! <3
Förhoppningsvis åker jag till tälje snart och umgås med mina favvopersoner i hela tälje ;) hihi!

Nu ska jag titta lite på 3:s hemsida och ser om jag hittar en mobil jag fastnar för:D

hörs sen! ciao<3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0