veckans vilodag!

Hejsan bloggen!
Jag har inte haft datorn på hela dagen och därav har jag inte kunnat skriva till er :) Det är faktiskt ganska skönt att vara utan en dator till exempel 1 eller några dagar! Då känner man sig inte så bunden. Men det är jättekul att komma tillbaka sen. Som i sommras så hanvände jag inte datorn på nästan över en månad tror jag det var. Det var superskönt!

Idag har jag bara tagit det luuuungt! Jag började med att titta på reprisen av idol! Reza åkte ur. Det var hennes stund. Men jag blev jätteförvånad att Erik hängde löst! :O Han som varit en sån favorit hela tiden! Iaf en av mina!
Näst på tur enligt mig är Calle!

Nu börjar klockan närma sig halv 10 och ska nog dra mig till sängen ganska snart. Skola imorrn..Suck! Men den dagen och alla andra dagar denna vecka måste komma och gå för på fredag åker jag till Södertälje:D Jippi! :D

Hur har eran dag varit?? :)

You come and go

God natt på er! <3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0