Bokat och klart!

Yes! Nu är då studentkryssningen bokad och klar! Det bär av den 17-18 April 2010 till åbo med ENDAST studenter ombord! SKIT KUL ju;D Det är jag och Milla som åker och typ 2 500 andra, haha..guuud vad kul vi kommer ha! Längtar som bara den! Ja, det är ju mycket som händer nu sista året på gymnasiet! Tiden kommer säkert bara att flyga förbi:D
Jag har typ setat med denna bokning i 2-3 timmar! hahaha. men jag har gjort massa emellan! det kan jag iaf nöja mig med xD (A)


Nu är det snart Ugly Betty och sedan Desperate Housewives! Nice!
Sedan mer, mer, mer, mer och annu mer plugg! Måste verkligen klara prpvet imorrn! Orkar inte med omprov:p Men det känns ändå som att man kan allt. Det mesta iaf.
Alla kan väll hålla tummarna för lilla mig(a)

hur har alla spenderat eftermiddagen? :)

PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till med tentan! Kul med kryssningen...härligt att se fram emot den! Kram

2009-10-13 @ 21:40:12
Postat av: Jessica Nyzell

Hur bokar man ? :O

2009-10-14 @ 11:55:39

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0