091018

Trodde det här skulle bli en dålig helg med många flera dåliga stunder än bra:P
Syrran och hennes kille kom ju hit! den var ett stoooort +!

Jag jobbade igår(lördag) och då kändes det som om att ALLT gick åt pipsvängen. Det kändes som att jag inte hann något alls, förutom att ta kunderna då. Det blev iaf en väldigt bra kassa. Det blev strul med kassa räkningen så annica fick ta över den. Jag fick ett sms på kvällen då hon skrev att hon var jätte nöjd med min insats och att kassaräkningen inte hade gått så dåligt som jag då trott. SKÖNT! :D Då blev jag glad för då slapp jag vara orolig hela helgen fram tills nästa praktik dag.
På kvällen gick vi och käka på ming( hela familjen + maria) den var supermysigt:)

Idag så har dagen varit bra. mest setat vid datorn och tv:P hehe. H&J åkte hem idag :( synd. tråkigt. saknar dem redan. Och alldelse nyss fick jag reda på att man både skulel skriva ett PM och ett tal till muntliga svenska nationella. HJÄLP :S jag har skrivit halva. men ska nog ta mig till sängen och fortsätta skriva andra halvan för hand sen skriva över det på datorn imorrn bitti. Får hoppas på att allt löser sig.

Ja, så det blev ju en bra helg trots allt:D
Nu ska jag ta mig till sängen mina sötaste!

Puss


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag saknar dig också redan sötis! Längtar tills nästa gång vi hälsar på!!! Oj oj, hoppas det går bra då, med nationella talet!!



Och, det finns en utmaning till dig i bloggen ;)

2009-10-18 @ 22:45:06
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Helena

Sv: Men åh! Vad jobbigt!!! Kan du inte maila dig själv och skriva ut i skolan då??? Funkar inte det? Hoppas det löser sig <3



Puss!

2009-10-19 @ 08:08:30
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: emma

Hej :)



Jag har nyligen startat en blogg som

handlar om folksjukdomen Reumatism.

Jag ville ha en blogg om det, för att det

är många som lever med det och vem som helst,

när som helst kan drabbas + att jag lever med det.



Hoppas du vill läsa :)

ha de bra / Emma

2009-10-19 @ 11:02:53
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0