081009

Tjoho!!!:D
Praktik idag. det gick bra! Dagen har gått så jätte snabbt idag! Linda visade mig hur man skulle göra en stående binderidekoration och sedan fick jag göra en heeeeelt själv, fast jag rådfrågade henne självklart!
Tada!!!!

Mamma och Tom kom och hämtade mig idag! Vi åkte till SKOPUNKTEN!!!!;D och jag fick/köpte mina efterlängtade skor! Det är så svårt att välja, vill ju inte gärna ha likadana som någon annan jag könner:P men jag kollade och tror inte att någon har dem som jag köpte(?):p 
Dessa köpte jag!

        
I LOVE THEM!!!!

Pappa sa "köper du 2 likadana par skor?!" Vem ser inte att dem är olika?!:S haha
jaja, nu ska jag springa ner till dem andra, vi ska titta på Män som hatar kvinnor!

Hur har allas dag varit?

Puss ciao<3


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh! Fint binderi! och supersnygga skor :D Och de är visst olika ;)

2009-10-08 @ 23:18:02
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0