drumsticks och pommes

hello!:)
Nu har vi just käkat mat! drumsticks och pommes blev det! MUMS!
Mama och tom kom och hämta mig efter jag varit på praktiken, Intreflora Blomsterverkstaden, nu i eftermiddags och hjälpt annica med 36 st arrangemang till kommunen. Eskilstuna fyller ju 350 år imorgon. Det är den riktiga födelsedagen så det ska vara ett stort spektakel på stan där på kvällen sen. Men alla arrangemangen är till en stor middag! Det var kul att få hjälpa till med dem :) Kan ta bild så får alla se!

Nu så är dte en godispåse som väntar på mig så jag ska nog bege mig till soffan med en bra film kanske? om jag hittar någon:)

just ja! Milla? vill du gå på det här stora spektaklet med mig imorgon kväll? :)

Hoppas alla får en jättefin lördagskväll! :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad skoj! Hoppas ni får skoj!



Sv: MEh! :/ förlåt för jag skrev fel då!!!

2009-10-24 @ 20:22:39
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: ina

vad praktiserar du som då :P

2009-10-25 @ 10:28:48
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0