Hur lång som helst

klockan är bara 21:32 och det är fortfarande söndag! Det känns som att denna dag har varit hur lång som helst och känns som att jag inte gjort något nödvändigt alls!
Vi har ju varit och firat Tindra och jag glömde något i mitt förra inlägg!

Grattis Mormor! Hoppas du får en jättefin dag trots att du är sjuk<3


Just nu gär jag inget, Väntar på bättre tider:P Det är flera saker som stör mig just nu men jag vill inte säga för mkt då det kan såra andra. Så jag får väll ta och hålla dem för mig själv och hoppas på att det här tar slut snart.

Hoppas alla haft en fin söndag :)

Kommentarer
Postat av: moa

om jag stör dig på något sett så hoppas jag att du berättar det :P

2009-10-04 @ 21:59:22
URL: http://milkymoe.blogg.se/
Postat av: moa

sv; haha man vet aldrig ;) så kan lika gärna fråga

2009-10-04 @ 22:14:14
URL: http://milkymoe.blogg.se/
Postat av: Anna

Gumman! Kram på dig

2009-10-05 @ 23:01:17

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0