I love onsdagskvällar<3

God kväll alla fina! :)
Nu har jag och mamma just kommit hem! Vi har varit i myrtorp hos annette på ljusparty! Det var faktiskt mysigt men alla ljusen tända och så. Fast det blev ganska varmt. hehe, men som sagt det var mysigt och få träffa alla som man känner:P

Nu sitter jag förväntansfullt och tittar på klockan titt som tätt för ikväll så är det ju Grey's Anatomy! Love it!♥

Imorgon är det slut på friden och fröjden. Imorgon är det jobbar dax! Ska jobba för blomsterverkstaden och sälja gravsmyckning på hemköp. det går bra faktiskt om inte dagarna skulle vara så långa. Det blir ju ganska tråkigt att sitta där själv hela dagen. Och jag vet..det är ett bra jobb men ibland känns det så B för att alla tittar på en konstigt och som om att det är värsta lusk jobbet...men så är det ju inte..jag vet:P hehe! Jag blir glad sen när lönen kommer! Jippi!

Hoppas alla haft en bra dag och kommer få en bra kväll!<3

Ps. jag står vid min titel men det är inte så jätte ofta jag älskar torsdagen :P Ds.


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, onsdagskvällar är underbara! Hoppas allt går bra med försäljningen av gravskyckningarna!

2009-10-28 @ 21:23:28
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Nee det var inte kul medans G var borta :( men härligt när vi hittade honom! Det fanns så mycket fint på partyt men dyrt, så jag avvaktar lite. Kul att träffa så många jag känner med. Hoppas det går bra med försäljningen idag:) Kramar

2009-10-29 @ 07:26:01

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0