idol kväll!

Tjenixen:)
Nu är jag vid datorn igen en snabbis! Jag tittar ju på idol(a) Hur många andra gör det? :P jag vet några stycken iaf!:)

Dem som ligger på topp hos mig ikväll är:
Tove
Reza
Mariette

Fan vad bra dem är!!! *AVIS* hehe.. Men Tove, alltså shit:O så grymt söt och massa energi och hon presterar ju verkligen allt hon kan! :D Reza, jätte duktig:D Med tanke på att hon inte kan så bra svenska gör hon ändå sina framträdanden på topp (dem flesta :P) Det kanske blir som förra året..då det var Kevin, kunde kanppt någon svenska men gjorde det svenska låt framträdandet BÄST av alla! haha, vi får vänta och se hur det går för Reza ;) Och Mariette! Henne har jag gillat från första början:O Hon har en sån cool och lugn personlighet som jag fastnat får så heta duga! Hon är en av dem i toppen och hon kommer att gå riktigt långt:D

Nu väntar jag här på att det ska börja igen..Det är sååååå jobbigt med nyheterna mitt i allt! Men då fick jag ju chansen att blogga lite;) hehe Nu vet ni iaf vilka som ligger i toppen hos mig:)



Det blir ju inte så mycket bloggande för mig på torsdagar och fredagar. Det beror på att jag har praktik och jag orkar inte lägga in mer än 1. Max 2! jag burkar bara sitta vid datorn en snabbis då och sen tv:n. hehe:P

PUSS på alla:D

 


Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0