jag vet, jag vet!

hello bloggen!
jag vet att jag komemr bli stressad! Jag är aldrig ute i god tid och ändå sitter jag här framför datorn och skriver ett inlägg till alla er denna lite små kyliga söndags eftermiddag!

Idag har jag varit och hjälpt annica med alla arrangemang som skulle levereras idag. Det gick bra. Fick lyssna på lite musik som dem tränat på inför Eskilstunas 350 årskalas! Grattis föresten:P

Jag kom hem vid, hm ja vad kan klockan ha varit? Mamma kom och hämta mig vid halv 2 kanske sen så när jag kom hem var det duschen, ta på mig kläder och åka till donkan och käka! MUMS! :P

och nu sitter jag här! haha! Jag och milla ska ner till stan sen och kolla på den där lasershowen som ska utspelas över eskilstuna ån! Får hoppas det blir bra så att milla inte tycker det var onödigt:P hehe

Vad har alla för sig där ute? :)

 

Ps. lägger ut bilderna på arrangemangen vid en mer passande tidpunkt! Ds.


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har vart i sthlm och träffat martina och FOKI!!!! :D

2009-10-25 @ 20:24:39
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: ina

hahahhahaa när jag läste de snabbt tyckte jag det stod "Jag praoar som fjortis" ja ba; hmm okej det lät svårt? hehe.. men vad kul :) blommor är ju alltid vackert att pyssla med.. jag gick hr,

2009-10-26 @ 09:14:35
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Helena

Sv; Mjo! Jag träffade henne irl! (den finns en bild på oss i bloggen om du bläddrar ner lite!) Hann inte snacka med henne så mycket, det var jättemånga läsare där. Det var en sån där läsarträff, så MÅNGA var där.. mest pluttar såklart (Fjo......) hehe! :p Puss!

2009-10-26 @ 15:39:00
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0