läckert!

hej bloggen! :D idag är det tisdag och det betyder massa bra serier på 5an! eller två st åtminståne!:D Jippi!
Idag har jag, mamma och tom varit ner på stan en sväng! Mamma handlade bla. jättefina kläder på gina öfr sina presentkort, tom present till maria och lite annat och jag hittade ett par läckra leggings, eller jag har sett dem förut men idag tog jag mig tiden att prova dem! läckert;) 

 

(Blev inte så bra bild men ändå! )
Vi har även hamtat ut biljetterna till Södertälje-Brynäs! GO BRYNÄS!!!! WOHO! hehe, typ..har aldrig varit på någon hokeymatch så:P men det blir nog intressant! :)

Vi har då tänkt så här: eftersom att papap fyller nu i helgen så tänkte vi ge honom en biljett till matchen och romerska bågar. Men han har ju lyckats gissa rätt på varenda present vi gett honom hitills så nu ska vi försöka öppna romerska bågarna lite i plasten och på insidan av locket så ska vi sätta fast biljetten. HAHA, försök gissa rätt på det du ;D MEN OBS! Alla som har kontakt med min far får inte säga något om detta innan hans födelsedag! Men förstår väll alla:P hehe.

Nu känner jag lukten från maten...potatismos( kokt potatis till dem andra) och fiskpinnar! MUMS!

Vad har alla för sig idag? :) 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe! ;) Bra att du förtydligade att de andra inte får säga något till far! Hoppas ni lyckas med the mission ;)

2009-10-27 @ 22:30:40
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag har också tänkt köpa sånna! Men har aldrig pallat prova x)

2009-10-29 @ 19:29:53
URL: http://camillaedlund.se
Postat av: sofie

lackleggins är fan det bästa som finns haha

2009-11-02 @ 15:46:48
URL: http://kallpizza.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0