Lördag

Hejsan bloggen!
Trött och sliten idag med! :/ Jag jobbade extra för Nina idag. Det har varit fullfart hela dagen och det är ju bra men jag har inte kunnat pustat ut mellan alla kunde roch jag har inte ens käkat något idag..så det är min första prio! Det gick dessvärre inge bra med kassaräkningen, jag fick inte ihop det allt så efter jag snackat med Annica i tele och förklara situationen så sa hon att jag kunde lämna den till henne, vilket jag gjorde. Hoppas bara inte det är massa fel i butiken :S då kommer hon inte vara glad på mig alls! Men härdan efter så tror jag att jag inte ska ta mig an några helger! Dem får Nina ta!

Ska hoppa in i duschen sen och frächa upp mig lite:P Sen klockan halv 8 ikväll så ska vi bjuda Mamma och Pappa på Ming Palace! MYS:D

Skönt och kul att Helena och Jimmy är här och hälsar på! saknat er ;D

Vad händer idag? :)

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0