Måndag

tjenixen:D
Idag har dagen inte varit så tung nej, Nationellt prov i svenskan, muntliga. Malin berättade senast som igår kväll att man skulle ha ett tal också! och kul för mig så hade jag missat den lilla delen! Så jag slängde ihop ett tal igår kväll..skrev halva på datorn och resten för hand i sängen sen skrev jag ihop det på datorn i morse. Men tror ni att jag lyckades skriva ut det? neeeej:P hehe, det gjorde malin i skolan  till mig istället. Jag hann bara läsa igenom halva talet innan det var min tur men jag ska inte klaga! Jag fick faktiskt VG! Väldigt nöjd ändå med tanke på hur snabbt jag gjorde talet.

Jag hängde med malin idag då milla och madde stannade hemma:P Vi gick och snodde godis från eva och sen tog vi det lungnan.

Btw milla! Jag betalade Saco mässan idag! ;)

Hur har alla det där ute? :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Här är allt bra :) Hur är det själv? Vad har du för dig? Kul med VG på talet! Du är så himla duktig!

2009-10-19 @ 22:25:29
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0