Skolan

Hej bloggisen!
Just nu befinner jag mig i en lite högljudd datorsal men min finaste milla!
Vi har håltimme..suck, som om att det är ngn nyhet! Madde är sjuk idag också så jag hängde lite granna med malin n i väntan på att milla skulle skriva klart provet. Det gick ganska bra med provet iaf..men ångrar lite grann att jag inte pluggade mera. Jag försökte lyssna på CD-skivan som följer med boken men jag blev ju knäpp tillslut:O Han som läste lät ju helt efterbliven :O så jag stängde av och gick och la mig istället :P hehe. MEn det är iaf skönt att provet är över! HUH! Det är bara vänta och se hur det gick:)


åh, kollade på klockan! den är ju bara 11:15 :O och vi börjar typ vid 1 igen! återigen suck!

Hur är det med alla idag? :) PUSS


Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0