Söndag igen!

Morning bloggen! (eller god middag) :P!
Ja, igår var vi ju och käka på Ming Palace! HAHA, det var jätteroligt, mysigt och gott:D Vi bjöd ju mamma och pappa eftersom att dem fyller snart! Och nu är jag pank :( Bilder kommer kanske senare!

Just nu sitter jag bara här och gör inget speciellt. Hela huset sover..eller nu börjar dem vakna till tror jag :P Det första jag gjorde imorse var att springa runt och leta efter pengar! HAHA, det är ju en tidningsförsöljare som kommer hit och säljer expressen varje söndag och det var inga pengar framme som det brukar vara :p men nu är det typ en halvtimme sen den vanliga tiden han brukar komma så får se:P

Nu är det snart frukost tajm:D Jag drömde en jättekonstig dröm:O berättar om den senare kanske:P hehe...jag en del av drömmen var jätte många cappuccino påsar iaf :O haha:D

 

Hur har alla det idag?


Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0