Tack så extremt mycket!

jaa, tack ska ni ha! Vad tror ni egentligen? att jag inte kan göra något eller? Hur svårt kan det vara? Jag är kapabel till att göra det mesta här omkring men vad spelar det för roll när ni inte ens tror att jag kan göra en simpel sak! "men jag kan inte låta dig göra det själv" "Du klarar det inte själv" aa, visst men alla andra klarar det själva men inte jag? "bevisa det då" Tack så extremt mycket för att ni tror på mig! Det känns sååååå bra!
Vad måste jag göra för att ni ska tro på mig? vad måste jag göra för att ni ska se att jag kan göra saker och ting själv?
Jag är så himlans trött på det här och ni bryr er inte ens om att se det! Det spelar väll ingen som helst roll om vad jag gör eller hur jag gör det för eran inställning kommer ju alltid att bestå ellerhur?

Ni får verkligen min självkänska och självförtroende att vara på topp (n)


</3

Kommentarer
Postat av: Helena

=O Vad har hänt!? Tell me! Kramar om i massor

2009-10-28 @ 17:07:45
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0