160909

hello bloggen!!!
Redan onsdag igen:O Tiden går skitsnabbt ju:P Skrev ju inget i måndags och inget igår. Här kommer förklaringen : I måndags kväll var jag på textningskurs på praktiken, Blomsterverkstaden, i torshälla. Det gick ganska bra faktiskt förutom att min förskyldning bröt ut då. Det tog bara 1 timme sen var det helt täppt :O :( Så när jag kommit hem så gick jag nästan och la mig direkt. Igår så mådde jag inge vidare alls. Hade spex foto i skolan igår så gick mest pga det. När jag kom hem gick jag och sov och sen titta jag lite på tv sen sängen igen.

haha, såhär såg jag, madde och milla ut<3

Idag pallrde jag mig till skolan också! Jag hade nässpray och alvedon till hands om det skulle bli för jobbigt. Dags för skolfoto idag. känns inte som att det blev någe bra..ser väll sjuk ut eller något:P hehe.
Alltid skönast hemma! eller vad säger ni? ;)

Hoppas min förskyldning går över tills på fredagag nu då jag ska åka till södertälje för att träffa helena och jimmy! :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh! Sexy pexy clown! <3 Längtar efter dig!

2009-09-16 @ 21:49:31
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0